O meni

Martin Miklavčič
Leta 2006 sem kot prodajalec v trgovini z outdoor opremo napisal članek, “Mokra volna greje”. Cilj je bil prepričati končnega uporabnika aktivnega perila, da namesto sintetičnega, kupi perilo iz merino volne. Nekaj dni po objavi članka so v poslovalnico začeli zahajati kupci, ki so argumente članka znali na pamet. Takrat sem spoznal, kakšen vpliv ima splet.
Nato sem začel na svoje, kot strokovnjak za digitalni marketing. Danes moje glavno področje dela predstavlja pisanje člankov, optimizacija spletnih strani in oglaševalskih kampanj na Google, Facebooku in Instagramu.
Svoje storitve izvajam tudi na tujih trgih, kjer sodelujem zunanjimi sodelavci.
Sem Google Partner in večkrat certificiran strokovnjak za Google oglaševanje. Izdelal sem že preko 1000 spletnih strani, Na prva mesta Google iskalnika spravil preko 50 podjetij in “zapravil več kot 2 mio evrov preko Google oglasov.
Mnenja strank
Kaj o nas pravijo naše stranke
















Članki
Preberite naše zadnje objave

Google Optimizacija Ali Google Oglaševanje – Kaj Se Splača Bolj?
Leta 2021 namreč še vedno več kot 50% uporabnikov ne razlikuje med plačanimi in organskimi rezultati v Googlu.

Kako postati mojster spletnega oglaševanja?
Družbeno omrežje Facebook ima več kot tri milijarde dnevnih uporabnikov, vsako sekundo je v iskalniku Google več kot 70 tisoč iskanj.

SEO Strategija – Kako Izdelati Vrhunsko SEO Strategijo
Časi se spreminjajo. In to zelo hitro. SEO strategija, ki je delovala v letu 2020, danes ne deluje več.

Kaj Vsebuje Dobra Spletna Stran?
Mnoga podjetja pogosto zanemarijo uporabnost spletne strani. Uporabnost spletne strani pa je ključnega pomena za uspeh katerega koli spletnega mesta in je nikoli ne smemo spregledati.