
Kako deluje Remarketing
Z Remarketingom lahko (ponovno) dosežete uporabnike spleta, ki so v preteklosti obiskali vašo spletno stran ali uporabljali vašo aplikacijo. Ko ponovno iščejo izdelke, kot so vaši, v Google ali ko brskajo po spletnih straneh s podobnimi izdelki oz vsebino, lahko vidijo vaše oglase.
Zakaj Remarketing?
V osnovi je remarketing tudi odgovor na to, da je povprečen čas za nakup nekega izdelka od 6 do 12 mesecev. Od dne, ko je pri uporabniku nastala potreba oz. misel na nakup, do dne ko sprejme odločitev in kupi, preteče tudi do 12 mesecev. V tem času pregleda približno 10 virov informacij o izdelku, se posvetuje z znanci, primerja cene ipd.
Remarketing nam sedaj omogoča, da z uporabnikom, ki je v preteklosti že našel naše storitve, a na nakup ni bil pripravljen (ker še ni imel dovolj informacij), ponovno pridemo v stik, ko je pripravljen sprejeti odločitev.

Kako poteka remarketing
S pomočjo Google Analytics oblikujemo ciljne skupine uporabnikov, glede na to, kaj so si ogledali, ali koliko časa so bili na strani in tudi glede na to, katere strani niso obiskali. Primer je, da ustvarimo seznam za remarketing, ki vsebuje uporabnike, ki so si ogledali več kot 1 stran, a niso opravili nakupa. Če je količina teh uporabnikov dovolj velika, lahko ta seznam uporabimo V Google Adwords za ponovno ciljanje.
Možnosti, kako in kakšne oglase prikazujemo je več. Retargeting pri GOogle delimo v search (iskalni) in display (prikazni).

Search (iskalni) remarketing
Prvi vsebuje besedilne oglase, ki jih sprožijo iskanja ključnih besed, ki jih naši pretekli uporabniki ponovno iščejo. Tako lahko npr. določimo, da se naši oglasi prikažejo nekomu, ki ga naša ponudba zanima (saj jo je pregledal) in jo ponovno oz. še vedno išče.
Facebook remarketing
Remarketing je mogoč tudi na Facebooku. Z namestitvijo FAcebook Pixel lahko prikazujemo oglase za “page like” (všečkanje strani), ali za izdelek potem, ko uporabnik zapusti našo spletno stran in obišče svojo FAcebook časovnico.
Display (prikazni) remarketing
Prikazni remarketing se dogaja na prikaznem omrežju, ki sestoji iz Google partnerskih spletnih mest. To so vse strani, ki prikazujejo plačane oglase in zato sodelujejo (tudi) z Google. Oglase lahko prav tako ciljamo na našo remarketing listo uporabnikov (tiste, ki so obiskali našo spletno stran…), le da k oglaševanju dodamo pogoj, da je stran na temo naše branže (naših izdelkov), ali da je besedilo na “našo” temo in podobno.