Se splača najeti agencijo?

Se splača najeti agencijo za Adwords oglaševanje, ali je bolje, da oglašujete sami.

Prednosti če oglašujete sami

Prihranite strošek provizije

Provizije za Adwords oglaševanje (cena agencije brez stroškov Googla, klikov) znašajo od dobrih 70 € / mesec dalje. Več kot je s kampanjo dela, višje so cene. Količina dela pa je odvisna:

  • od št. ključnih besed (posledično skupin oglasov in kampanj),
  • od višine proračuna, ker višji proračun pomeni hitrejše dogajanje,
  • od sprememb, ki/če se dogajajo na pristajalnih straneh (npr. vstopnice za koncerte),
  • od pogostosti poročanja,
  • od drugih morebitnih dejavnikov, odvisno od posamezne agencije.

Bolje poznate svoj posel in svoje stranke

Zagotovo se v vaš posel, v naravo posla, noben oglaševalec ne bo tako poglobil kot ste se vi. Iskalni marketing je bolj povezan z vedenjem spletnega uporabnika, kot pa z vedenjem npr. Vendar nekatere agencije in posamezniki dobro naštudiramo posle svojih in njihovih strank, saj je pogosto tudi od takojšnjega učinka odvisno, ali bomo stranko obdržali.

Še več izveste o svojem poslu in strankah

Skozi urejanje Adwords računa se lahko naučite, kakšne besede in fraze iščejo vaše stranke, kakšna besedila oglasov jih pritegnejo, katere strani si ogledajo in katere zapuščajo. Iz tega lahko svojo ponudbo in spletno stran ter njeno vsebino ustrezno prilagajate, jih izboljšujete skozi čas.
Žalostno dejstvo je, da tega nihče ne počne, ker:

  1. Večina teh, ki vodijo oglaševanje sami, nima dovolj znanja, da bi kampanjo postavila tako, da bi kasneje ugotovila, kaj učinkuje in kaj ne.
  2. Večina ne uporablja možnosti, kot so npr. “details – searched terms”, ne uporablja neg. ključnih besed, ne testira učinka različnih položajev oglasov na strani, ponudb, pristajalnih strani, razširitev, …
  3. Večina nima dovolj časa, ker delo z Adwords (in vsem povezanim) zahteva celega človeka, ali več.
  4. Nima izkušenj, te pa stanejo.

Prednosti za najem strokovnjaka

adwords-cena-na-nakup
Graf prikazuje nižanje cene na nakup v Google AdWords

Google Adwords ni za pridobivanje klikov. Je orodje za povečanje prodaje. Če želite klike, potem strokovnjaka ne potrebujete. Nekdo, ki ima izkušnje, neodvisno od merjenja konverzij, klike in oglase omeji, da pridobi v večji meri tiste obiskovalce, ki bodo ustvarili nakup.

Provizijo boste vsaj prihranili pri stroških

Niste najeli agencije, ker ne želite plačevati provizije?
Provizije znašajo od 70 € dalje, če svoje delo vrednotite na 10 € / uro, za urejanje lahko namenite 7 ur / mesec, da je primerljivo. Nekdo, ki dnevno vodi Adwords račune lahko delo naredi bistveno hitreje. Če vodenju nameni enako časa, potem se ga splača najeti.
Razen če želite investirati v svoje znanje. 

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner. Stopite v stik in se posvetujte o možnostih optimizacije in oglaševanja.