Google Adwords: Merjenje klikov s konverzijo se umika

Kaj so Kliki s Konverzijo?

“Stranka klikne vaš oglas in opravi dva nakupa. V stolpcu »Konverzije« boste torej videli dve konverziji, v tem stolpcu pa samo en klik s konverzijo.”
Pri klikih s konverzijo gre pravzaprav zato, da ugotovimo, koliko je uporabnikov za konverzijami, ki so se zgodile. Če je en uporabnik opravil dva ločena nakupa, potem se to šteje kot 2 konverziji, ne glede na to, da je uporabnik en sam. Kliki s konverzijo bi nam v tem primeru pokazali “1”, kolikor je pač klikov s konverzijo, in ne koliko je konverzij.

Zakaj se kliki s konverzijo umikajo?

Kliki s konverzijo so bili po besedah Google dobra rešitev takrat, ko so jih uvedli, to je leta 2001. Bil je dober način, da smo vedeli, ali je uporabnik, ki je kliknil naš oglas, zatem tudi storil kakšno dejanje na spletnem mestu. Poleg tega pa kliki s konverzijo niso beležili konverzij med napravami, zato podatki niso več realni.

adwords konverzije
vir: http://www.wordstream.com/blog/ws/2016/08/11/google-retiring-converted-clicks

Katere so nove rešitve?

Kot rešitev je Google ponudil metriko “konverzije”, ki rešuje to zadevo. Na kakšen način želimo meriti konverzije izberemo že vnaprej, pri nastavitvah merjenja konverzij.
Vir: Wordstream.com

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner, avtor na oglasevanjenaspletu.si in eden izmed vodilnih SEO strokovnjakov v Sloveniji.