Na Google npr. lahko prikazujete oglase le takrat, ko primerni uporabniki vpišejo naziv izdelka ali storitve, ki ga/jo nudite. Lahko le takrat, ko jih zanima cena izdelka kot je vaš. S Facebook oglaševanjem lahko povečate bazo svojih oboževalcev na osnovi podobnosti, torej dosežete take, ki so podobni vašim kupcem. Lahko dosežete le take, ki jih zanima vaša dejavnost. Z retargetingom in e-poštnim marketingom lahko poskrbite za to, da ste prisotni takrat, ko so ti obiskovalci pripravljeni na nakup.Ko so raziskali izdelke, jih primerjali vprašali prijatelje, itn. lahko nastopite npr. z boljšo ceno ali boljšimi pogoji. Če gradite prodajo na določenih prednostih izdelka, le te lahko predstavite tistim, ki jih bo to zanimalo, ki bodo razumeli prednosti in jih prepoznali. Če bi postavili jumbo plakat bi se verjetno spraševali, ali ga ljudje pogledajo, si ga zapomnijo, jim je všeč, jih nagovori. Za odgovore bi potrebovali raziskavo, s pomočjo katere bi ugotovili kaj se da izboljšati. Spletno oglaševanje pa je 100% merljivo. Vidimo točno katere ciljne skupine se bolje odzivajo na oglase, kateri oglasi so zanje bolj zanimivi in po kateri poti prodajamo z višjim donosom prikazati svoje oglase. S točneje določeno ciljno skupino privarčujemo na sredstvih, saj v prodajni lijak pridobimo le tiste, ki so ali bodo v kratkem pripravljeni na nakup oz. drugo dejanje, odvisno od tega, kaj želimo doseči.