Najboljše prakse pri spletnem oglaševanju

Vaše podjetje lahko preseže doseg, ki ga nudijo lokacija vašega podjetja, priporočila zadovoljnih strank in spletna stran kot taka.
Večji doseg pa ne pomeni, da bi s spletnim glaševanjem ciljali kar vse. Danes nam napredni načini ciljanja uporabnikov, glede na to kaj berejo, kaj tipkajo v Google, za kaj se zanimajo na Facebook-u, itn. omogočajo, da točno določimo, komu želimo prikazati svoje oglase.

S točneje določeno ciljno skupino privarčujemo na sredstvih, saj v prodajni lijak pridobimo le tiste, ki so ali bodo v kratkem pripravljeni na nakup oz. drugo dejanje, odvisno od tega, kaj želimo doseči.

Prednosti oglaševanja na spletu

Predstavljajte si, da imate velik jumbo plakat ob zelo prometni cesti. Vsi, ki se peljejo mimo bi videli oglas in spoznali vaše podjetje. Zakaj ga nimate? Verjetno zato, ker je cena previsoka, glede na to, kaj bi od njega dobili. Splača se le tistim, ki imajo dovolj splošne izdelke (supermarketi, zdravila, …), ki so primerni za populacijo, ki se vozi po cesti.

Merljivo

Spletno oglaševanje je popolnoma merljivo. To pomeni, da za vse procese točno vidimo, kako uspešni so.

Usmerjeno

Spletno oglaševanje omogoča, da oglase točno usmerimo v uporabnike, ki jih bodo zanimali.

Donosno

S pomočjo ciljanja oglasov in merjenja rezultatov lahko dosežemo donosne oglaševalske kampanje.

Kaj pa, če bi lahko plačali manj, a bi nagovorili le tiste, ki jih zanima vaša ponudba?

To omogoča spletno oglaševanje.
100% Nadzor nad porabo in merljivost - Če ne želite investirati preveč, lahko nagovarjate le 10 % svoje ciljne skupine, če želite več, lahko dosežete ciljno skupino, obenem pa gradite na novih ciljnih skupinah. Torej imate nad porabo 100% nadzor.
Na Google npr. lahko prikazujete oglase le takrat, ko primerni uporabniki vpišejo naziv izdelka ali storitve, ki ga/jo nudite. Lahko le takrat, ko jih zanima cena izdelka kot je vaš. S Facebook oglaševanjem lahko povečate bazo svojih oboževalcev na osnovi podobnosti, torej dosežete take, ki so podobni vašim kupcem. Lahko dosežete le take, ki jih zanima vaša dejavnost. Z retargetingom in e-poštnim marketingom lahko poskrbite za to, da ste prisotni takrat, ko so ti obiskovalci pripravljeni na nakup.Ko so raziskali izdelke, jih primerjali vprašali prijatelje, itn. lahko nastopite npr. z boljšo ceno ali boljšimi pogoji. Če gradite prodajo na določenih prednostih izdelka, le te lahko predstavite tistim, ki jih bo to zanimalo, ki bodo razumeli prednosti in jih prepoznali. Če bi postavili jumbo plakat bi se verjetno spraševali, ali ga ljudje pogledajo, si ga zapomnijo, jim je všeč, jih nagovori. Za odgovore bi potrebovali raziskavo, s pomočjo katere bi ugotovili kaj se da izboljšati. Spletno oglaševanje pa je 100% merljivo. Vidimo točno katere ciljne skupine se bolje odzivajo na oglase, kateri oglasi so zanje bolj zanimivi in po kateri poti prodajamo z višjim donosom prikazati svoje oglase. S točneje določeno ciljno skupino privarčujemo na sredstvih, saj v prodajni lijak pridobimo le tiste, ki so ali bodo v kratkem pripravljeni na nakup oz. drugo dejanje, odvisno od tega, kaj želimo doseči.