Spletno oglaševanje – kaj deluje

S spletnim oglaševanjem lahko dosežete nove potencialne kupce. Vaše podjetje lahko preseže doseg, ki ga nudijo lokacija vašega podjetja, priporočila zadovoljnih strank in spletna stran kot taka.

Večji doseg pa ne pomeni, da bi s spletnim glaševanjem ciljali kar vse. Danes nam napredni načini ciljanja uporabnikov, glede na to kaj berejo, kaj tipkajo v Google, za kaj se zanimajo na Facebook-u, itn. omogočajo, da točno določimo, komu želimo prikazati svoje oglase.

S točneje določeno ciljno skupino privarčujemo na sredstvih, saj v prodajni lijak pridobimo le tiste, ki so ali bodo v kratkem pripravljeni na nakup oz. drugo dejanje, odvisno od tega, kaj želimo doseči.

Spletno oglaševanje v primerjavi s klasičnim oglaševanjem

Predstavljajte si, da imate velik jumbo plakat ob zelo prometni cesti. Vsi, ki se peljejo mimo bi videli oglas in spoznali vaše podjetje. Zakaj ga nimate? Verjetno zato, ker je cena previsoka, glede na to, kaj bi od njega dobili. Splača se le tistim, ki imajo dovolj splošne izdelke (supermarketi, zdravila, …), ki so primerni za populacijo, ki se vozi po cesti.

spletno oglaševanje
nakup-poslovalnica-odločitev-splet-2

Kaj pa, če bi lahko plačali manj, a bi nagovorili le tiste, ki jih zanima vaša ponudba? Take, ki so jo v zadnjih dneh iskali, ki so npr. zadnji mesec brali o izdelkih kot so vaši, take, ki se aktivno zanimajo zanjo, a morda ne pri vas? To omogoča spletno oglaševanje.

Na Google npr. lahko prikazujete oglase le takrat, ko primerni uporabniki vpišejo naziv izdelka ali storitve, ki ga/jo nudite. Lahko le takrat, ko jih zanima cena izdelka kot je vaš. S Facebook oglaševanjem lahko povečate bazo svojih oboževalcev na osnovi podobnosti, torej dosežete take, ki so podobni vašim kupcem. Lahko dosežete le take, ki jih zanima vaša dejavnost. Z retargetingom in e-poštnim marketingom lahko poskrbite za to, da ste prisotni takrat, ko so ti obiskovalci pripravljeni na nakup.Ko so raziskali izdelke, jih primerjali vprašali prijatelje, itn. lahko nastopite npr. z boljšo ceno ali boljšimi pogoji. Če gradite prodajo na določenih prednostih izdelka, le te lahko predstavite tistim, ki jih bo to zanimalo, ki bodo razumeli prednosti in jih prepoznali.

100% Nadzor nad porabo in merljivost

Če ne želite investirati preveč, lahko nagovarjate le 10 % svoje ciljne skupine, če želite več, lahko dosežete ciljno skupino, obenem pa gradite na novih ciljnih skupinah. Torej imate nad porabo 100% nadzor.

Če bi postavili jumbo plakat bi se verjetno spraševali, ali ga ljudje pogledajo, si ga zapomnijo, jim je všeč, jih nagovori. Za odgovore bi potrebovali raziskavo, s pomočjo katere bi ugotovili kaj se da izboljšati. Spletno oglaševanje pa je 100% merljivo. Vidimo točno katere ciljne skupine se bolje odzivajo na oglase, kateri oglasi so zanje bolj zanimivi in po kateri poti prodajamo z višjim donosom.

Začni s spletnim oglaševanjem

Stopi v stik

Kontaktiraj in pridobi podatke o tem, kje in kaj se najbolj splača oglaševati. Oglasi so na spletu lahko vidni že jutri.

Google Indeksiranje spletne strani

Indeksiranje spletnih strani v google poteka popolnoma samodejno in vam pravzaprav ni potrebno storiti nič. Edina težava je ta, da lahko traja tudi 48 ur (ali celo […]

Končnice domen (TLD, SLD, gTLD, ccTLD)

Katere so različne ravni sistema domen in kaj pomenijo ter kaj določajo. V sistemu imenovanja internetnih domen so na voljo različne končnice domene. V kolikor vas zanima, kako […]

Nakup domene spletne strani

Nakup domene je izjemno pomemben proces, ki lahko odločilno vpliva na to, kako dobro se bo neka spletna stran uvrstila v Google iskalniku. Slaba domena lahko podjetje […]

Najboljše spletne strani leta 2018

Najboljše spletne strani leta 2018 … Kaj se je spremenilo v zadnjem letu, kam gre splet in kaj morate pirčakovati od izdelave spletnih strani v prihodnjem letu. 

Brezplačni program za izdelavo spletnih strani

Brezplačni program za izdelavo spletnih strani so v bistvu platforme, na katerih lahko spletno stran izdelate. Programov, ki so na voljo za izdelavo spletni strani je veliko, […]

Poceni spletna stran

Poceni spletna stran je privlačna za marsikatero podjetje, ki od spleta ne pričakuje veliko in morda želi le osnovne funkcionalnosti, da se lahko predstavi na spletu in […]

Inovativne Spletne Strani za Podjetja

Najbolj inovativne spletne strani leta 2018, ki so bile izdelane za podjetja oz. z namenom prodaje izdelkov ali storitev. Večina najbolj inovativnih spletnih strani, ki so nominirane […]

ON site optimizacija & OFF site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se deli na on site optimizacijo in off site optimizacijo spletnih strani. Tu ni vprašanje katero izbrati, saj potrebujete obe. Preberite si, kaj obsega […]

Kako optimizirati spletno stran

Na vprašanje, kako optimizirati spletno stran ni niti kratkega, niti enostavnega odgovora. Dela z optimizacijo spletne strani je veliko, zato kar začnimo. Optimizacija spletne strani naj vedno […]

Digitalni marketing za majhna podjetja

Podatki kažejo, da več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja internet. Delež uporabnikov interneta še vedno raste. Leto 2017 je bilo prvo v katerem so podjetja za digitalni […]