Spletno oglaševanje – kaj deluje

S spletnim oglaševanjem lahko dosežete nove potencialne kupce. Vaše podjetje lahko preseže doseg, ki ga nudijo lokacija vašega podjetja, priporočila zadovoljnih strank in spletna stran kot taka.

Večji doseg pa ne pomeni, da bi s spletnim glaševanjem ciljali kar vse. Danes nam napredni načini ciljanja uporabnikov, glede na to kaj berejo, kaj tipkajo v Google, za kaj se zanimajo na Facebook-u, itn. omogočajo, da točno določimo, komu želimo prikazati svoje oglase.

S točneje določeno ciljno skupino privarčujemo na sredstvih, saj v prodajni lijak pridobimo le tiste, ki so ali bodo v kratkem pripravljeni na nakup oz. drugo dejanje, odvisno od tega, kaj želimo doseči.

Spletno oglaševanje v primerjavi s klasičnim oglaševanjem

Predstavljajte si, da imate velik jumbo plakat ob zelo prometni cesti. Vsi, ki se peljejo mimo bi videli oglas in spoznali vaše podjetje. Zakaj ga nimate? Verjetno zato, ker je cena previsoka, glede na to, kaj bi od njega dobili. Splača se le tistim, ki imajo dovolj splošne izdelke (supermarketi, zdravila, …), ki so primerni za populacijo, ki se vozi po cesti.

spletno oglaševanje
nakup-poslovalnica-odločitev-splet-2

Kaj pa, če bi lahko plačali manj, a bi nagovorili le tiste, ki jih zanima vaša ponudba? Take, ki so jo v zadnjih dneh iskali, ki so npr. zadnji mesec brali o izdelkih kot so vaši, take, ki se aktivno zanimajo zanjo, a morda ne pri vas? To omogoča spletno oglaševanje.

Na Google npr. lahko prikazujete oglase le takrat, ko primerni uporabniki vpišejo naziv izdelka ali storitve, ki ga/jo nudite. Lahko le takrat, ko jih zanima cena izdelka kot je vaš. S Facebook oglaševanjem lahko povečate bazo svojih oboževalcev na osnovi podobnosti, torej dosežete take, ki so podobni vašim kupcem. Lahko dosežete le take, ki jih zanima vaša dejavnost. Z retargetingom in e-poštnim marketingom lahko poskrbite za to, da ste prisotni takrat, ko so ti obiskovalci pripravljeni na nakup.Ko so raziskali izdelke, jih primerjali vprašali prijatelje, itn. lahko nastopite npr. z boljšo ceno ali boljšimi pogoji. Če gradite prodajo na določenih prednostih izdelka, le te lahko predstavite tistim, ki jih bo to zanimalo, ki bodo razumeli prednosti in jih prepoznali.

100% Nadzor nad porabo in merljivost

Če ne želite investirati preveč, lahko nagovarjate le 10 % svoje ciljne skupine, če želite več, lahko dosežete ciljno skupino, obenem pa gradite na novih ciljnih skupinah. Torej imate nad porabo 100% nadzor.

Če bi postavili jumbo plakat bi se verjetno spraševali, ali ga ljudje pogledajo, si ga zapomnijo, jim je všeč, jih nagovori. Za odgovore bi potrebovali raziskavo, s pomočjo katere bi ugotovili kaj se da izboljšati. Spletno oglaševanje pa je 100% merljivo. Vidimo točno katere ciljne skupine se bolje odzivajo na oglase, kateri oglasi so zanje bolj zanimivi in po kateri poti prodajamo z višjim donosom.

Začni s spletnim oglaševanjem

Stopi v stik

Kontaktiraj in pridobi podatke o tem, kje in kaj se najbolj splača oglaševati. Oglasi so na spletu lahko vidni že jutri.

Digitalni marketing za majhna podjetja

Podatki kažejo, da več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja internet. Delež uporabnikov interneta še vedno raste. Leto 2017 je bilo prvo v katerem so podjetja za digitalni […]

Digitalni marketing – Kaj morajo o digitalnem marketingu vedeti vodilni v podjetjih

Digitalni marketing uporablja vedno več podjetij, do neke mere pa ga poznajo in razumejo vsi vodilni v podjetjih. Kljub temu bi lahko vodilni sprejemali bolj informirane odločitve, […]

Kaj je off site optimizacija spletnih strani

Off site optimizacija je vsa dejavnost za optimizacijo spletnih strani, ki poteka izven spletne strani, ki se jo optimizira. Nasprotno od on site optimizacije spletnih strani, on […]

Kaj je on site optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se lahko deli tudi na dve področji in sicer na on site optimizacijo in off site optimizacijo. Optimizacija spletnih strani je dejavnost usmerjena v […]

Koliko stane izdelava spletne strani

Na to, koliko stane izdelava spletne strani, vpliva kar nekaj dejavnikov. V tej objavi boste našli okvirne podatke o ceni spletne strani in napotke, kako in za […]

Inbound marketing – 4 stopnje inbound marketinga

Inbound matketing je pristop v marketingu, ki je osredotočen na pridobivanje strank s pomočjo vsebine in interakcij, ki je za te stranke koristna in relelevantna (pomembna) in nemoteča.

Izdelava WordPress Spletnih strani

Navodila za izdelavo Wordpress spletne strani v 6-ih korakih. Pripravili smo celovit vodnik, korak za korakom – popolnoma brez kodiranja.

Optimizacija spletnih strani brezplačno

Optimizacija spletnih strani se morda sliši kot zelo tehničen in zahteven proces, kar v določenih zadevah tudi je. Kljub temu pa obstaja veliko področij optimizacije spletnih strani, […]

Izdelava WordPress spletnih strani – Zakaj izbrati WordPress?

Izdelava spletne strani od vsakega podjetja zahteva najprej, da izbere ene izmed platform za izdelavo spletne strani. Je spletna stran na WordPress boljša od ostalih? V čem […]

Izdelava spletne trgovine – Najboljše platforme za spletne trgovine

Spletna trgovina je lahko le podaljšek fizične trgovine in služi kot podpora fizični prodaji in omogoča rednim strankam, da si ogledajo izdelke, preden obiščejo trgovino. Lahko pa […]