Google Adwords je najbolj učinkovit način oglaševanja. S pomočjo zakupa ključnih besed lahko z njim zajamete le tiste uporabnike, ki že iščejo vaše storitve oz. produkte. Plačujete le klik, ki je tudi obisk vaše spletne strani, ali pa telefonski klic.
S pomočjo orodij, kot je Google Analytics lahko vsakemu obisku anonimno sledimo in ugotovimo, ali je ta sprožil nakup, oddajo povpraševanja, ali oddal svoj e-poštni naslov, ali je stran zapustil in zakaj. Nadalje to omogoča določitev vrednosti posameznemu dejanju obiskovalca, iz tega pa sledi, da po nekaj mesecih takoj ugotovite, ali se vam Google Adwords oglaševanje izplača.
Učinki oglaševanja z Googlom
Prvo mesto na Google iskalniku
(prvi na Google)
Preberete lahko tudi objavo o smislu oglaševanja za prvo mesto na Google iskalniku.
Povečajte prepoznavnost
Branding ali povečanje prepoznavnosti
V grobem je ponudba omogočena s prikaznim omrežjem (GDN) in YouTube oglaševanjem. Več o YouTube oglaševanju najdete na Adwords blogu.
Dobičkonosno
prodaja na Googlu
Stroški, ki jih ustvarimo z Google oglaševanjem ne presegajo dobička, ki ga ustvarimo. Trditev lahko vzamete resno po min. treh mesecih oglaševanja na Googlu.
Oglaševanje za telefonske klice
(“Samo” za klice)
Izognite se uporabi spletne strani. Oglas povežem z vašim telefonom in nanj usmerim samo povpraševanja in kakšno naročilo. Pokličite me na 040 636 759
Povprašaj
Kaj (v grobem) vsebuje ponudba za oglaševanje z Adwords:
1. Postavitev oglaševalske kampanje:
- Izbor ključnih besed, kar naredimo skupaj (s stranko), saj so cene za posamezne ključne besede različne, na izbor pa vpliva tudi strategija oz. dolgoročna vizija podjetja.
- Določitev budžeta oglaševalske akcije je na eni strani odvisno od odločitve stranke, ki pa je odvisno od priložnosti, ki jo trg nudi. Določena področja namreč nimajo niti dovolj iskanj v Googlu, da bi se ključne besede lahko zakupile. Določi se tudi obdobje oglaševanja, čas prikazovanja oglasov, ipd. Ob odločitvah stranki priskrbim vse potrebne informacije, za odgovorno odločitev.
- Izdelava oglasov
- Postavitev ciljev
- povezava z WebMaster in Analytics
2. Optimizacija Adwords oglaševalske akcije pride na vrsto po dveh tednih oglaševanja. Takrat naj bi se nabralo dovolj podatkov o uspešnosti in priložnostih. Na podlagi podatkov nato stranka odloči, kaj se ji še zdi smiselno in kaj ne. Bolj učinkovita področja akcije se nato razširi oz. se jim zviša budžet, manj učinkovita pa popravi oz. odstrani.
Kakšni so Standardi Adwords Optimizacije
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Adwords storitve
Izberite možnost oglaševanja z Google Adwords glede na cilj, ki ga želite doseči.