Optimizacija spletnih strani se v praksi dela na mnogo načinov. Pri tem je pomembno le to, da z dejansko zanimivo vsebino za obiskovalca stran najbolje in najbolj dolgoročno optimiziramo.

  1. Objave, ki zanimajo vaše stranke, ki odgovarjajo na njihova vprašanja, ki jim omogočajo boljšo uporabo vaših produktov, bolj premišljen nakup, ipd., so najboljša pot do optimizacije vaše spletne strani. Obenem s s tem gradi tudi ime vašega podjetja in odnos strank v smislu zaupanja. To je 100% organska optimizacija, ki prinaša vrednost, katero vaše podjetje nujno potrebuje za obstoj v dobi interneta. 
  2. Strateško načrtovanje procesa optimizacije. Pred začetkom se je potrebno vprašati, kje lahko vaše podjetje najde to vrednost in kako jo lahko dolgoročno posreduje. Izpeljava je nato zgolj izvedba tega odgovora.
  3. Del optimizacije pa se dogaja skrit očem uporabnika in vsebuje osnovne ureditve strani (robots, webmaster, …)
  4. Optimizacija akcij na spletu je premišljena usklajena uporaba vseh možnih kanalov, po katerih podjetje komunicira z uporabniki. Pri tem je treba poznati možnosti in doseg posameznih medijev in najti idejo, ki jih najbolj učinkovito vključuje.
  5. Nekateri z umetno ustvarjenimi povezavami z bolj relevantnih spletnih mest ustvarjajo optimizirano stran bolj relevantno za iskalnike.  Tudi to deluje.