Vpis v Booking – Kako vpisati počitniški objekt v Booking

booking-vpis

Vpis v Booking je vsekakor smiselna poteza tako za lastnike hotelov, kot tudi apartmajev, sob in drugih vrst nastanitev. S pomočjo Booking-a namreč lahko začnete nastanitev oddajati tako, brez spletne strani ali kakršnegakoli dela. Z vpisom v Booking bo vašo nastanitev videlo ogromno število uporabnikov strani Booking.com, ki iščejo nastanitve na vaši lokaciji. Čeprav Booking pobere od 15% provizije, je vpis nastanitve v Booking smiseln in pridobivanje strank s pomočjo booking.com cenejše kot na katerikoli drugi način. Poglejmo si kako vpisati svoj počitniški objekt v Booking.

Kaj boste potrebovali za vpis objekta v Booking

Če želite svoj objekt vpisati v Booking potrebujete podatke o objektu. To pomeni, da morate imeti slike objekta, opis in ostale podatke o tem, kako prostoren je objekt, kaj vsebuje in kaj nudite.

Kako vpisati objekt v Booking

Za začetek registracije oz. vpisa objekta obiščite spletno stran za lastnike objektov Booking. Registrirajte se in pri tem uporabite ime in priimek ter e-poštni naslov. Po vpisu preglejte nabiralnik za potrditveno sporočilo in potrdite svoj e-poštni naslov.

Dodajte podatke o vaši nastanitvi

Ime vašega objekta napišite tako, da bo jasno kaj je in kje se nahaja. Sestavite ga iz besed vrsta objekta + lokacija + namen + blagovna znamka. Tako bodo uporabniki najpogosteje našli vašo nastanitev. Npr takole: “Affordable apartments Ljubljana for families”. Seveda ni treba pretiravati, a jasen naslov vam lahko pomaga pri pridobivanju strank. Prav tako pa uporabite svojo blagovno znamko, da vas bodo obstoječe stranke našle in prepoznale.

Dodajte sobe

Sedaj je čas, da vpišete sobe, ki jih nudite v okviru nastanitvenega objekta. Pomembno je, koliko postelj oz. ležišč ima določena soba, je dovoljeno kajenje in kakšne so mere prostora in ležišč. Priporočamo vam, da dodate čim več podatkov in čimbolj točne podatke. Tako se boste izognili kasnejšim zapletom, ko bodo uporabniki sobe rezervirali in preizkusili. Vsako neskladje dejanskega in napisanega stanja, je lahko razlog za slabo oceno ali konflikt.

Kako nastaviti ceno objekta

Pri vpisu cene v Booking morate vedeti, da vpisujete najnižjo ceno, ki jo nudite. Booking bo potem dvigoval ali spuščal ponudbo.

Za nastavitev dobre cene, ki bo hkrati pomenila večji zaslužek za vas in dovolj rezervacij je najbolje, da se postavite v vlogo uporabnika. Poskušajte rezervirati nočitev zase na lokaciji, kjer ponujate nočitve. Preglejte nočitve, ki so na voljo in primerjajte svojo nastanitev s temi možnostmi. Popišite, kaj so vaše prednosti in katere so slabosti. Popišite tudi cene primerljivih objektov. Tako se boste najlažje umestili cenovno in spoznali, katera cena je logična in smiselna tako za vas, kot za uporabnike. Ceno lahko tudi kasneje spreminjate, če boste spoznali, da bi lahko nastavili boljšo ceno.

Dodatne storitve

Dodati morate še dodatne storitve, kot so internet, parkirišče, katere jezike govori osebje in ostale različne možnosti, kot je savna, vrt, elektro polnilna postaja, bazen ipd.

Oprema sobe

Pri opremi sobe vnesete možnosti, kot so klimatska naprava, zvočna izolacija, toaletni papir, kad, lastna kopalnica, brisače, balkon, TV ipd.

Dodajte fotografije

Kot smo že pisali so fotografije eden izmed najbolj pomembnih dejavnikov pri prodaji nastanitev. Zato je pomembno, da poskrbite za dobre in profesionalne fotografije, a poskrbite, da karseda realno prikazujejo stanje in torej ustvarjajo realna pričakovanja pri uporabnikih.

Pravila

Pravila se nanašajo na “hišni red” vašega objekta. Od tega, do kdaj so možne odpovedi rezervacije, kdaj so možne prijave in odjave gostov, ali so dovoljeni hišni ljubljenčki…

Plačila

Plačila predstavljajo dokaj pomemben del pri odločitvi gostov. Nekateri raje plačujejo  s karticami. Na področju “plačila” vnesete, katera plačila sprejemate, ali ste zavezanec za DDV, takso, … ČE plačila prepustite Booking-u, potem vas bo upravljanje s plačili stalo dodatnih 1,2 % (poleg obstoječih 15%).

Kaj dobite v zameno za 15% provizije, ki jo plačate Bookingu:

  • Brez skritih stroškov – ena pavšalna stopnja provizije
  • Plačate le za realizirane rezervacije
  • Mi poskrbimo za plačila gostov
  • Osebna podpora prek telefona ali e-pošte 24 ur na dan, sleherni dan
  • Močna zastopanost na spletnih iskalnikih, kar prinaša več rezervacij
  • Nasveti glede nastanitve in analitika za izboljšanje poslovanja
  • Takojšnje potrditve, kar vam prihrani čas

S tem je vpis vašega objekta v Booking zaključen.

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner. Stopite v stik in se posvetujte o možnostih optimizacije in oglaševanja.