Ne motite uporabnikov pri tistem za kar se zanimajo
Postanite tisto, kar jih zanima.
Vsebinski marketing pomaga podjetjem, ker ...
Vsebinski marketing pomaga uporabnikom.
Vsebinski marketing pomaga uporabnikom, saj jih najprej želi razumeti, nato pa jim odgovoriti. Podjetje, ki ga izvaja je za uporabnika zanimivo in vredno zaupanja.
Dobra vsebina je plod razumevanja zanimanj uporabnika. Vsebinski marketing uporabnika razume in mu pomaga.
Zaupanje je rezultat interakcije uporabnika z vsebino. Prihodki pa so sad zaupanja.
Ste že kdaj naleteli na članek, ki vas je razumel? Besedilo, ki vas je prepričalo v trenutku, ko ste nekaj iskali? Besedilo, ki je razumelo vašo situacijo in vam zagotovilo vse informacije in vam jih hkrati posredovalo jasno in berljivo. Vsebinski marketing se mora z namenom, da odgovori na vprašanja uporabnikov, poglobiti v njihovo situacijo, v namen, ki je v ozadju iskalne fraze. Uporabnike mora prepričati že v trenutku, ko ti izbirajo med različnimi informacijami. Dobra besedila namreč nimajo pomena, če niso dosegljiva bralcu v trenutku in krajo, ko in kjer jih ta išče.
Težava tradicionalnega marketinškega pristopa je v tem, da se bori za pozornost uporabnikov. Uporabniki pa so siti oglasov, saj jih ti ovirajo pri tistem, kar delajo in za kar se zanimajo. Vsebinski marketing pa se ne bori za pozornost ampak čaka, da bo uporabnik iskal njegovo vsebino. Podjetja, ki izvajajo vsebinski marketing pridobivajo pozornost uporabnikov, njihovo zanimanje, hkrati pa z uporabniki gradijo zaupanje, saj jih nudijo koristno vsebino.
Vreden zaupanja
78% uporabnikov verjame, da podjetja, ki zagotavljajo kakovostno vsebino, želijo graditi dobre odnose.
Cenejši
Vsebinski marketing stane 62% manj in ustvarja 3X več ``lead-ov``
Avtentičen
91% uporabnikov je pripravljenih nagraditi podjetja zaradi njihove avtentičnosti.
Kako poteka vsebinski marketing
Ustvarjanje vsebine je proces
- 1
Analiza iskanj & strategija vrsto vsebine in umestitve
Vsebinski marketing temelji na podatkih o iskanjih. S pomočjo analize različnih iskalnih fraz se oblikuje strategija za pisanje besedil in umestitve. Kaj bomo pisali, v kakšnem tonu in kam bomo to umestili.
- 2
Redno pisanje, spremljanje in učenje
Vsako besedilo, ki ga napišemo, spremljamo. Ali je našlo prave bralce, jim je podalo pravo informacijo, je dovolj berljivo. S pomočjo spremljanja uspešnosti lahko tudi najdemo prostor za izboljšave.
- 3
Izboljšave in usklajevanje strategije
Svet se spreminja hitro, zato se morajo tudi informacije, ki jih podajamo posodabljati. Hkrati pa se kažejo nove priložnosti, ki omogočajo, da z izboljšavami dosežemo več bralcev oz. zagotovimo večjo kakovost.