Ne motite uporabnikov pri tistem za kar se zanimajo

Postanite tisto, kar jih zanima.

Vsebinski marketing pomaga podjetjem, ker ...

Vsebinski marketing pomaga uporabnikom.

Vsebinski marketing pomaga uporabnikom, saj jih najprej želi razumeti, nato pa jim odgovoriti. Podjetje, ki ga izvaja je za uporabnika zanimivo in vredno zaupanja.

Dobra vsebina je plod razumevanja zanimanj uporabnika. Vsebinski marketing uporabnika razume in mu pomaga.

Zaupanje je rezultat interakcije uporabnika z vsebino. Prihodki pa so sad zaupanja.

Ste že kdaj naleteli na članek, ki vas je razumel? Besedilo, ki vas je prepričalo v trenutku, ko ste nekaj iskali? Besedilo, ki je razumelo vašo situacijo in vam zagotovilo vse informacije in vam jih hkrati posredovalo jasno in berljivo. Vsebinski marketing se mora z namenom, da odgovori na vprašanja uporabnikov, poglobiti v njihovo situacijo, v namen, ki je v ozadju iskalne fraze. Uporabnike mora prepričati že v trenutku, ko ti izbirajo med različnimi informacijami. Dobra besedila namreč nimajo pomena, če niso dosegljiva bralcu v trenutku in krajo, ko in kjer jih ta išče.

Težava tradicionalnega marketinškega pristopa je  v tem, da se bori za pozornost uporabnikov. Uporabniki pa so siti oglasov, saj jih ti ovirajo pri tistem, kar delajo in za kar se zanimajo. Vsebinski marketing pa se ne bori za pozornost ampak čaka, da bo uporabnik iskal njegovo vsebino. Podjetja, ki izvajajo vsebinski marketing pridobivajo pozornost uporabnikov, njihovo zanimanje, hkrati pa z uporabniki gradijo zaupanje, saj jih nudijo koristno vsebino.

%

Vreden zaupanja

78% uporabnikov verjame, da podjetja, ki zagotavljajo kakovostno vsebino, želijo graditi dobre odnose.

%

Cenejši

Vsebinski marketing stane 62% manj in ustvarja 3X več ``lead-ov``

%

Avtentičen

91% uporabnikov je pripravljenih nagraditi podjetja zaradi njihove avtentičnosti.

Kako poteka vsebinski marketing

Ustvarjanje vsebine je proces

  • 1

    Analiza iskanj & strategija vrsto vsebine in umestitve

    Vsebinski marketing temelji na podatkih o iskanjih. S pomočjo analize različnih iskalnih fraz se oblikuje strategija za pisanje besedil in umestitve. Kaj bomo pisali, v kakšnem tonu in kam bomo to umestili.

  • 2

    Redno pisanje, spremljanje in učenje

    Vsako besedilo, ki ga napišemo, spremljamo. Ali je našlo prave bralce, jim je podalo pravo informacijo, je dovolj berljivo. S pomočjo spremljanja uspešnosti lahko tudi najdemo prostor za izboljšave.

  • 3

    Izboljšave in usklajevanje strategije

    Svet se spreminja hitro, zato se morajo tudi informacije, ki jih podajamo posodabljati. Hkrati pa se kažejo nove priložnosti, ki omogočajo, da z izboljšavami dosežemo več bralcev oz. zagotovimo večjo kakovost.

Kako vsebinski marketing vpliva na poslovanje

Vsebinski marketing povečuje prihodke podjetij. V prvi vrsti je pomemben vpliv vsebinskega marketing na uvrstitve v iskalnikih. Podjetja, ki ga izvajajo zasedajo prve pozicije. Uporabniki, ki pridejo v interakcijo z vsebino, preidejo hitreje do faze nakupa. Podjetje z zagotavljanjem vsebine gradi zaupanje z uporabniki.
Višje uvrstitve v iskalnikih

Vsebinski marketing je eden izmed najbolj pomembnih elementov optimizacije spletnih strani. Podjetja, ki ga izvajajo bolje zasedajo višje pozicije.

Več prihodkov

Uporabniki, ki pridejo v interakcijo s koristno vsebino, prepoznajo podjetje kot bolj zaupanja vredno. Podjetje s tem prepriča več uporabnikov in ustvarja več prodaje.

Hitrejša rast

Izvajanje vsebinskega marketinga prinaša podatke o uporabnikih in njihovem vedenju ter o povezanih poslovnih priložnostih. Več podatkov omogoča sprejemanje boljših odločitev in izboljševanje procesov.

Se zanimate za vsebinski marketing?

Stopite v stik in se posvetujte o tem, kako lahko vsebinski marketing implementirate v vaše poslovanje.
Stopite v stik

Vas zanima več?

Preberite sorodne objave

SEO strategija – Kako izdelati vrhunsko SEO strategijo v 2020

Časi se spreminjajo. In to zelo hitro. SEO strategija, ki je delovala v letu 2018, danes ne deluje več. Če smo se leta 2018 ukvarjali s ključnimi […]

Google Optimizacija ali Google oglaševanje – Kaj se splača bolj?

Namen tega članka je razjasniti, da Google oglaševanje in Google optimizacija nista ista stvar. Leta 2018 namreč še vedno več kot 50% uporabnikov ne razlikuje med plačanimi […]

Optimizacija Spletne Trgovine / E-commerce SEO – Kako Optimizirati Spletno Trgovino

Optimizacija spletne trgovine je eden izmed ključnih dejavnikov, ne le pri uvrstitvi spletne trgovine v Googlu, temveč tudi pri stopnji konverzije, to je stopnji prodaje spletne trgovine. […]

Optimizacija WordPress spletnih strani – Kako optimizirati WordPress spletno stran?

Optimizacija spletnih strani je ena od najbolj pomembnih dejavnosti, ki jo mora podjetje izvajati, da lahko uspešno posluje “online”. S pomočjo optimizacije namreč doseže uporabnike, ko se […]