Za materinski dan ne kupujte rož

Če ste mama in ste mlajša od 35 let, si za materinski dan, sodeč po Googlu, ne želite rož. Sodeč po raziskavi thinkwithgoogle.com, si matere iz generacije millenials oz. generacije Y (rojeni med 1980 in 2000) za materinski dan želijo miru in počitka. Tako na materinski dan, na angleško-govorečem Googlu prevladuje iskanje ključne besede “spa”.

Če ste starejša od 35 let, je verjetno vaša prva želja obedovati z družino, “meal with family”.
Iskanje rož na Googlu, v obdobju pred materinskim dnevom, je od leta 2011 padlo za 19%. Od maja 2014 pa je za 20% zraslo iskanje košar za sadje “fruit baskets”
Omenjeni podatki za Slovenijo ne veljajo, preverjeno. Veljajo pa za najbolj naraščajoča iskanja naslednja:

  • špela šipek: Izjemna rast
  • big brother: +2.600%
  • materinski dan: +1.550%
  • planica 2015: +350%
  • bar: +250%
  • planica: +200%
  • supervizor: +200%
  • 24 ur novice:  +140%
  • dmfa:  +120%
  • planet tv +90%

Objava je delno povzeta po thinkwithgoogle.com

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner, avtor na oglasevanjenaspletu.si in eden izmed vodilnih SEO strokovnjakov v Sloveniji.