Zasebne E-mail liste in javni naslovi

strategija-za-spletni-nastop-podjetja

Denar se preliva k hitrejšim, v Sloveniji še posebej zato, ker hitrejši lažje zbežijo. Tudi v ZDA ni nič bolje. Hitrejši so postali večji in postavili pravila igre. Odločitev je še vedno naša, a znanje ni.

strategija-za-spletni-nastop-podjetja

Če imate listo e-poštnih naslovov, ki si je (še) niste upali uporabiti, ima morda Facebook rešitev za vas. Imenuje se Website Custom Audience. Gre za to, da svojo datoteko e-poštnih naslovov, lahko tudi telefonskih številk, ali uporabnikov aplikacije ter advertisers ID (Facebook App User IDs ter Android in Apple App User IDs), naložite na Facebook in ustvarite oglaševalske akcije, ki nato delujejo za oglaševanje obstoječi listi, ali pa razširitev obstoječe liste na osnovi te.

Postopek si lahko preberete v objavi “Facebook za E-Pošto“.

Zasebnost na spletu ne obstaja

To ni vdor v zasebnost iz dveh razlogovPrvi razlog je ta, da Facebook pove, v razlagi na strani za Facebook for Business, kot jaz razumem, da je v zasebnost že “vdrl” in zato omenjeno nič ne spremeni, ker dejansko teh naslovov ali številk ne uporabi direktno (jih že poseduje), morda le za primerjavo, da preveri, če mi vemo te naslove …

… na spletu ni zasebnosti in je tudi ne bo.

Drugi razlog pa je, da na spletu ni zasebnosti in je tudi ne bo. Zato je vsak trud, za povečanje zasebnosti uporabnikov na spletu, brez učinka, če ti ne vedo, da zasebnost kot taka ne obstaja. Zasebnost je le pesek v oči uporabnikom in prej, kot bo uporabnik to razumel, boljše bo s spletom shajal. Ker bo pričakoval, kar splet lahko ponudi. Retargeting in uvrstitev v ciljno skupino uporabnikov. ID je gratis.

Splet nam ponuja uvrstitev v ciljno skupino, doda nam afiniteto in nas kategorizira. ID dobimo gratis.

Zadnjič mi je znanec povedal anekdoto, o neki gospodični, ki je brskala po Googlu, ki ji je “povedal”, da je noseča. Sama torej še ni vedela, Google pa naj bi  na osnovi “nečesa”, posredoval oglase s produkti za nosečnice…