Estetska kirurgija na Instagramu – Zakaj je Instagram idealen za oglaševanje storitev estetske kirurgije

Instagram in estetska kirurgija

Estetska kirurgija je industrija, ki ponuja storitve kozmetične kirurgije z namenom izboljšanja videza in samopodobe posameznika. Zaradi vse večjega števila klinik in specialistov na trgu je konkurenca izjemno močna, kar pomeni, da je oglaševanje in promocija ključnega pomena. Instagram se je izkazal kot idealna platforma za to, saj omogoča neomejene možnosti ciljanega oglaševanja ter s pomočjo večinoma vplivnic zagotavlja še večjo vidnost storitev. Poleg tega s pomočjo estetskih pred / po fotografij lahko popolnoma prikažete kakovost svojih storitev ter izboljšate prepoznavnost vaše blagovne znamke. Instagram je postal nepogrešljivo orodje za estetske kirurge in vsekakor lahko prinese odlične rezultate.

Hkrati estetska kirurgija postaja vse bolj priljubljena in dostopna, zato je oglaševanje na pravih platformah ključnega pomena za poslovni uspeh. Instagram se je za mnoge izkazal kot idealna platforma za promocijo storitev estetske kirurgije, saj omogoča, da dosežete ciljno publiko, ki je zainteresirana za vaše storitve. S pomočjo vplivnežev, ki delijo svoje izkušnje in priporočila, lahko povečate svojo prisotnost na Instagramu in privabite nove stranke. Vse to kaže, zakaj je Instagram tako učinkovita platforma za oglaševanje storitev estetske kirurgije.

Podjetja za estetsko kirurgijo pogosto uporabljajo Instagram oglase kot učinkovito orodje za ciljanje na potencialne stranke. Takšne kampanje temeljijo na vizualnih prikazih, ki nagovarjajo želje in potrebe ljudi po popolnem videzu. Med različnimi vrstami oglasov, ki jih uporabljajo, so priljubljeni pred-in-potem posnetki, kjer je prikazan neverjeten napredek pri estetskih posegih. Poleg tega pa nekateri podjetja za estetsko kirurgijo uporabljajo priporočila slavnih osebnosti kot način, da se pridobi zaupanje potencialnih strank. S pomočjo Instagram oglasov lahko podjetja za estetsko kirurgijo dosežejo veliko število ljudi, ki jih zanimajo estetski posegi, in jih spodbudijo k obisku svoje klinike.

Vplivneži so postali ključni igralci v svetu promocije. Vse več kirurških podjetij se zaveda, kako pomemben je njihov vpliv na družbenih omrežjih, zato jih pogosto vključujejo v svoje marketinške strategije. Na Instagramu jih pogosto vidimo, kako svojim sledilcem predstavljajo estetsko kirurgijo in jih spodbujajo k uporabi storitev. Partnerstva med vplivneži in kirurškimi podjetji so različna – nekateri prejemajo plačane promocije, medtem ko drugi dobijo brezplačne operacije v zameno za promocijo. Kateri tip partnerstva je najbolj učinkovit je odvisno od velikosti vplivneževega občinstva in podjetja, s katerim sodelujejo. V vsakem primeru pa je jasno, da so vplivneži postali nepogrešljivi člen v promociji estetske kirurgije na Instagramu.

V primeru povezave estetske kirurgije in influencer marketinga (vplivnežev) gre za idealno sožitje. Vplivnice so namreč v večini močno pogojene z videzom, ki ga zaradi všečnosti želijo ohranjati oz. izboljševati. Na drugi strani so estetski kirurgi, ki jim to omogočajo, a hkrati potrebujejo medijsko izpostavljenost, ko jo ponuja Instagram. Poleg tega velja omeniti še to, da je Instagram po samem profilu svojih uporabnikov idealno omrežje za promocijo ravno estetsko-kirurški storitev. Takih “sožitij” ne le na internetu najdemo sicer veliko in zelo dobro uspevajo.

Estetska kirurgija je postala običajna praksa, vendar s seboj prinaša tudi tveganja, še posebej, ko gre za odločanje na podlagi zanašanja na oglase in vplivneže na Instagramu. Ena izmed največjih groženj je zavajajoče slikovno gradivo, ki zmanjšuje resnično predstavo o postopku in rezultatih. Poleg privlačnih slik na Instagramu namreč ni opozoril o stranksih učinkih, trajanju in procesu okrevanja, možnih zapletih. Uporabnik tako lahko napačno domneva, da ves svet drvi v smer opravljanja estetskih posegov in da ga brez teh, sam ne more dohajati v takšnem ali drugačnem pogledu.

Estetska kirurgija je postala vse bolj priljubljena med ljudmi, ki si želijo popraviti ali spremeniti svoj videz. Vendar pa je izjemno pomembno, da se pred kakršnim koli posegom uporabniki dobro informirajo in premislijo svojo odločitev. Informirano odločanje vključuje različne korake, kot so raziskovanje kvalifikacij in izkušenj kirurga, pridobivanje objektivnih informacij o posegu in posvetovanje z več kirurgi, preden sprejmete končno odločitev. Tako lahko zmanjšate možnost nezaželenih rezultatov in si zagotovite, da boste po posegu zadovoljni s svojim novim videzom. Pri estetski kirurgiji ne gre le za izgled, temveč tudi za zdravje in dobro počutje, zato ne prezrite pomena informiranega odločanja.

Pri omenjenem pa moramo tudi oglaševalci biti odgovorni. Samo brezglavo hitenje in zanemarjanje dolgoročnih posledic dejanj namreč ne more biti dobro ne za kliente (kirurge), ne za stranke in ne za agencije oz. oglaševalce. Le z odgovorno komunikacijo in promocijo lahko v sožitje med med oglaševalci in ponudniki vstopijo tudi klienti.

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner.
Stopite v stik in se posvetujte o možnostih optimizacije in oglaševanja.