Branded Hashtag Challenges so postali priljubljen način, kako blagovne znamke izkoriščajo moč socialnih medijev za povečanje prepoznavnosti in angažiranosti svoje ciljne publike. Gre za kampanje, kjer blagovne znamke ustvarijo poseben hashtag, ki uporabnike spodbuja k ustvarjanju in deljenju vsebin, povezanih z določenim izzivom ali temo. Te izzive pogosto spremljajo zabavni ali kreativni elementi, ki uporabnike […]
Cena Facebook oglaševanja v Sloveniji za 2024
Cene oglaševanja na Facebooku v Sloveniji se lahko močno razlikujejo. Odvisne so od različnih dejavnikov, kot so obseg kampanje, ciljna skupina in vrsta oglasov. Za agencijske storitve oglaševanja na Facebooku lahko pričakujete, da boste v povprečju plačali okoli 200 € na mesec. Cena za vodenje Facebook oglaševanja se giblje med 300 € in 1.800 € […]
Katero spletno gostovanje izbrati za spletno stran podjetja
Podjetja imajo določene zahteve pri gostovanju spletne strani. Preberite, kako izbrati pravo gostovanje za spletno stran podjetja. V današnjem digitalno usmerjenem svetu je spletna prisotnost ključna za uspeh vsakega podjetja. Spletna stran podjetja ne služi le kot digitalna vizitka, temveč je tudi vitalno središče za trženje, prodajo, in komunikacijo s strankami. Zaradi tega je izbira […]
Osnove Instagrama – Kako profesionalno uporabljati Instagram
V dobi digitalizacije in nenehnega tehnološkega napredka je Instagram izpostavil svojo ključno vlogo v svetu digitalnega marketinga. Kot eno izmed najbolj priljubljenih socialnih omrežij na svetu, Instagram ne le ponuja platformo za osebno izražanje, ampak se je tudi uveljavil kot močno orodje za blagovne znamke, podjetja in influencerje, ki želijo razširiti svoj doseg in povečati […]
Kaj je spletno oglaševanje
Spletno oglaševanje, znano tudi kot internetno oglaševanje ali digitalno oglaševanje, je oblika promocije ali trženja izdelkov, storitev ali idej preko interneta. Vključuje široko paleto formatov, strategij in platform, od tradicionalnih spletnih banner oglasov do naprednih oblik oglaševanja, kot so native oglasi, programatsko oglaševanje in retargeting. Značilnosti & prednosti spletnega oglaševanja Ključne značilnosti in prednosti spletnega […]
Oglaševanje na Instagramu: Kako in kaj učinkovito oglaševati na Instagramu
Vse več podjetij se odloča za oglaševanje na družbenih omrežjih, saj predstavljajo učinkovito orodje za pritegnitev primežne publike. Instagram je eno izmed družbenih omrežij, ki se vedno bolj uveljavlja tudi v Sloveniji. Na Instagramu pa lahko vaše podjetje doseže ogromno število ljudi hiter in učinkovit način. V tem blog postu bomo predstavili postopek oglaševanja na […]
Kaj je spletna domena, kje jo najdete oz. registrirate in koliko stane domena
Spletna domena je bistvenega pomena za ustvarjanje spletne strani ali vzpostavitev prisotnosti na spletu. V bistvu je to vaše spletno ime, ki vas identificira na spletu. Če želite izvedeti vse o tem, kaj je spletna domena, kje jo lahko najdete, kje je registrirana in koliko stane, berite dalje. Kaj je spletna domena Spletna domena je […]
Estetska kirurgija na Instagramu – Zakaj je Instagram idealen za oglaševanje storitev estetske kirurgije
Estetska kirurgija je industrija, ki ponuja storitve kozmetične kirurgije z namenom izboljšanja videza in samopodobe posameznika. Zaradi vse večjega števila klinik in specialistov na trgu je konkurenca izjemno močna, kar pomeni, da je oglaševanje in promocija ključnega pomena. Instagram se je izkazal kot idealna platforma za to, saj omogoča neomejene možnosti ciljanega oglaševanja ter s […]
Umetna inteligenca in spletno oglaševanje – Kaj se bo spremenilo
Oglaševanje se je v zadnjih nekaj letih močno spremenilo zaradi uvedbe umetne inteligence. Ta nova tehnologija je podjetjem omogočila zagotavljanje ciljno usmerjenih in prilagojenih oglasov, ki lahko oglaševalcem prinesejo boljše rezultate. Z umetno inteligenco lahko spletni tržniki uporabljajo napredne metode analize podatkov, natančneje napovedujejo vedenje potrošnikov in ustvarjajo edinstvene kampanje, prilagojene željam vsakega uporabnika. Čeprav […]
Twitter oglasi v Sloveniji – Kdaj jih lahko pričakujemo
Za podjetja, ki želijo vstopiti na slovenski trg, se oglasi na Twitterju zdijo naravna izbira. Konec koncev je z več kot 3 milijoni aktivnih uporabnikov po vsej državi in pomembnim mestom v njihovem digitalnem trženju vsekakor videti, da ima ta platforma družabnih medijev vse, kar je potrebno, da vam pomaga pri rasti vašega podjetja. Vendar […]