TikTok, ki je sprva začel kot platforma za deljenje kratkih glasbenih videoposnetkov, je hitro prerasel svoj prvotni namen in se preoblikoval v globalni fenomen družbenih omrežij. Danes TikTok ni zgolj platforma za zabavo; postal je ključni igralec v svetu digitalnega oglaševanja. Z več kot milijardo aktivnih uporabnikov mesečno, med katerimi prevladujejo mlajše generacije, predstavlja TikTok […]
Opt-In: Dovoljenje za pošiljanje sporočil in vloga dvojnega opt-in procesa v skladnosti z GDPR
V današnjem digitalnem svetu, kjer je komunikacija s strankami ključnega pomena za uspeh podjetij, je opt-in proces postal temeljni kamen za vzpostavitev zakonitih in učinkovitih marketinških strategij. Opt-in izraža dovoljenje stranke ali prejemnika e-poštnega sporočila (ali drugega direktnega sporočila), da jim podjetje pošilja informacije ali oglaševanje. Ta privolitev ni zgolj formalnost, temveč ključna praksa, ki […]
Kako brezplačno oglaševati na spletu
8 rešitev, kako 100% brezplačno oglaševati na spletu, navodila za izdelavo brezplačne spletne strani, optimizacijo, brezplačno Facebook oglaševanje …