Facebook oglaševanje je eno izmed najmočnejših orodij za digitalni marketing, vendar njegova uspešnost ni odvisna le od ustvarjanja privlačnih oglasov. Ključ do uspeha je razumevanje zrelosti vaših potencialnih kupcev in prilagajanje oglaševalskih kampanj glede na fazo, v kateri se trenutno nahajajo. Razdelitev kupcev na različne segmente vam omogoča, da prilagodite svoje sporočilo in tako povečate […]
Kaj je »marketing automation«
Marketing automation, ali avtomatizacija marketinga, se nanaša na uporabo orodij, ki omogočajo avtomatizacijo ponavljajočih se marketinških procesov. To vključuje avtomatske e-poštne odgovore, upravljanje Facebook strani, sledenje dogodkom na spletni strani in še več. Cilj avtomatizacije je optimizacija prodajnih procesov, s čimer se poveča učinkovitost in zmanjša potreba po ročnem delu.
E-mail marketing: Zakaj je še vedno ključen v digitalnem marketingu
E-mail marketing je daleč od tega, da bi bil mrtev. Pravzaprav je eden izmed najbolj učinkovitih načinov za pridobivanje in komuniciranje s kupci ter pospeševanje prodaje. E-mail marketing omogoča neposredno in personalizirano komunikacijo s strankami, kar ga postavlja med najmočnejša orodja v arsenalu digitalnega marketinga. Statistični podatki kažejo, da je povrnitev investicije (ROI) v e-mail […]
Kaj je remarketing in zakaj je ključen za uspeh vaše digitalne strategije
V svetu digitalnega marketinga se pojavljajo številne strategije, ki podjetjem omogočajo, da dosežejo svoje cilje in povečajo prodajo. Ena izmed najmočnejših in najbolj učinkovitih strategij je remarketing. Če še niste slišali za ta izraz ali če se sprašujete, kako lahko remarketing izboljša vašo spletno prisotnost, ste na pravem mestu. Kaj je Remarketing? Remarketing je digitalna […]
Kako se je spremenilo nakupno vedenje potrošnikov v digitalni dobi
Čeprav se nakup pogosto zaključi v fizični poslovalnici, se ključne odločitve o nakupu vse bolj dogajajo na spletu. V preteklosti je bil postopek preprost: doma smo na računalniku poiskali informacije o izdelku, nato pa smo obiskali trgovino, kjer smo se posvetovali s prodajalcem, da bi pridobili dodatne informacije pred nakupom. Danes pa je nakupno vedenje […]
Kaj je upsell, kaj je cross sell in kako pospešujeta prodajo
Optimizacija prodajnega procesa: Ključ do učinkovite prodaje s CRM sistemi in prodajnimi lijaki Pridobivanje novih kupcev je drag postopek, ki ne prinaša dolgoročnih koristi, če ti kupci niso primerno negovani skozi prodajni proces. Brez učinkovitega prodajnega procesa, ki sledi kupcem od njihovega prvega stika do morebitnega izgube zanimanja, je večji del sredstev, vloženih v oglaševanje, […]