Marketing automation, ali avtomatizacija marketinga, se nanaša na uporabo orodij, ki omogočajo avtomatizacijo ponavljajočih se marketinških procesov. To vključuje avtomatske e-poštne odgovore, upravljanje Facebook strani, sledenje dogodkom na spletni strani in še več. Cilj avtomatizacije je optimizacija prodajnih procesov, s čimer se poveča učinkovitost in zmanjša potreba po ročnem delu.
Kaj je inbound marketing in zakaj je učinkovit?
Ali se inbound marketing sploh v čem razlikuje od vsebinskega marketinga? Ali pa je Hubspot le ustvaril produkt, ki laike zavaja, da gre za nov pristop v marketingu, čeprav se ta v ničemer ne razlikuje od že obstoječega “content” marketinga?
Spletno oglaševanje v 2024: Cena, vrste in strategije za uspeh v Sloveniji
Spletno oglaševanje je postalo nepogrešljiv del marketinške strategije vsakega podjetja, ne glede na njegovo velikost ali panogo. Razvoj tehnologij in spremembe v vedenju potrošnikov so ustvarile izjemno dinamično okolje, kjer podjetja tekmujejo za pozornost uporabnikov na različnih digitalnih platformah. Leta 2024 je spletno oglaševanje postalo še bolj sofisticirano, z možnostjo natančnega ciljanja, prilagajanja vsebin in […]
Kako znižati stroške oglaševanja s pomočjo kakovostne vsebine
V dobi digitalnega marketinga so stroški oglaševanja stalna skrb za podjetja vseh velikosti. Z vedno večjo konkurenco na platformah, kot so Google Ads, Facebook Ads, in LinkedIn, so cene na klik (CPC) in druge oglaševalske metrike v nenehnem porastu. Vendar pa obstaja strategija, ki lahko ne le zniža stroške oglaševanja, temveč tudi poveča učinkovitost marketinških […]
CRM sistemi – uporaba CRM sistemov v digitalnem marketingu
CRM (Customer Relationship Management) sistemi so ključni za sodobna podjetja, saj omogočajo centralizirano upravljanje podatkov o strankah, kar izboljša prodajo in optimizira poslovne procese. Kljub temu pa veliko podjetij še vedno ne uporablja CRM sistemov, kar pomeni, da jim manjkajo pomembni podatki o svojih strankah, ki bi lahko bili ključni za uspeh njihovega poslovanja.
Kaj je remarketing in zakaj je ključen za uspeh vaše digitalne strategije
V svetu digitalnega marketinga se pojavljajo številne strategije, ki podjetjem omogočajo, da dosežejo svoje cilje in povečajo prodajo. Ena izmed najmočnejših in najbolj učinkovitih strategij je remarketing. Če še niste slišali za ta izraz ali če se sprašujete, kako lahko remarketing izboljša vašo spletno prisotnost, ste na pravem mestu. Kaj je Remarketing? Remarketing je digitalna […]
Kako Učinkovito Oglaševati E-trgovino in Povečati Prodajo
Uspeh e-trgovine ne temelji le na tem, da ste prisotni na trgu, ko uporabnik išče izdelek. Ključ do dolgoročnega uspeha leži v tem, da proaktivno izobražujete svoje stranke in jih usmerjate skozi celoten nakupni proces, preden se sploh odločijo za nakup. To zahteva strateški pristop k oglaševanju in ustvarjanju vsebine, ki ne le privablja nove […]
Kakšna je dobra spletna vsebina
Kakšna je dobra spletna vsebina in katere so glavne lastnosti dobre spletne vsebine? Pisanje dobre spletne vsebine je izbira. Lahko si vzamete čas za delo, ki sta potrebna za ustvarjanje odlične vsebine in oblikovanje uspešne blagovne znamke. Lahko pa se odločite za lažjo pot in napišete slabo vsebino – pot, ki vas na koncu ne […]
Spletna Analitika – Vse kar morate vedeti
Za spremljanje dogajanja in vedenja uporabnikov na spletni strani Google nudi široko paleto rešitev. Te omogočajo, da merimo praktično vse, kar nas lahko zanima. Od števila obiskovalcev, njihovega vedenja, do virov prometa in količine vrednosti nakupov. Google analitika, ki jo imamo na voljo je za večino vse, kar potrebujejo. Poglejmo si katera orodja za spletno […]