Oglaševanje na Instagramu: Kako in kaj učinkovito oglaševati na Instagramu
Vse več podjetij se odloča za oglaševanje na družbenih omrežjih, saj predstavljajo učinkovito orodje za pritegnitev primežne publike. Instagram je eno izmed družbenih omrežij, ki se vedno bolj uveljavlja tudi v Sloveniji. Na Instagramu pa lahko vaše podjetje doseže ogromno število ljudi hiter in učinkovit način. V tem blog postu bomo predstavili postopek oglaševanja na Instagramu, razlili kakšna je cena oglaševanja na Instagramu, ter za katera podjetja je Instagram oglaševanje optimalno.
Oglaševanje na Instagramu
Začnimo z oglaševanjem na Instagramu. Najprej se morate odločiti, kaj je cilj vašega oglaševanja. Morda želite več prometa na vaši spletni strani, več zanimanja za vaše blago, ali pa povečati ozaveščenost o vašem podjetju. Ko ste se odločili za cilj, izberite način oglaševanja na Instagramu, ki najbolj ustreza vašem cilju. Lahko objavite sponzorirano vsebino ali pa oglašujete z animiranimi videi.
Oglaševanje na Instagramu za večino podjetij lahko deluje učinkovito, če imajo za cilj gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke, interakcije z objavami in podobno. Cilji kot so povečanje prodaje praviloma niso direktno povezljivi z Instagram oglasi. Izjema so oglasi za impulzivne nakupe.
Ko izberete način oglaševanja, morate narediti še nekaj pomembnih korakov. Najprej izberite ciljno skupino, ki jo želite doseči s svojim oglaševanjem. Če prodajate izdelke za mlade, na primer, bi bilo nesmiselno ciljati na starejšo populacijo. Nato pripravite prilagojeno vsebino, ki bo ustrezala vaši ciljni publiki. Zanimalo jih bo, kar jim je všeč, zato vam priporočamo, da vključite interni navdih za to, kaj objaviti.
Kako objaviti oglas na Instagramu
Instagram oglaševanje je del Meta platforme (tudi Facebook). Za oglaševanje morate odpreti oglaševalski račun, ki vam omogoča, da ustvarjate oglaševalske akcije, sete oglasov in oglase za Facebook in Instagram. Prikazovanje oglasov na omrežja omejite na ravni seta oglasov.
- Nastavite račun za oglaševanje na Instagramu: Prvi korak za objavo oglasov na Instagramu je ustvarjanje računa za oglaševanje. Če že imate Facebook stran za vaše podjetje, lahko uporabite to stran, da povežete Instagram račun. Če še nimate Facebook strani, najprej ustvarite Facebook stran in nato povežite Instagram račun s svojo stranjo.
- Izberite ciljno občinstvo za vaš oglas: Da bi vaš oglas dosegel pravo ciljno občinstvo, morate natančno določiti koga želite doseči. Instagram posluje v okviru Facebook oglaševalske platforme, kar omogoča izredno natančno ciljanje. Med ciljnimi možnostmi so spol, starost, lokacija, interesi in še več.
- Ustvarite vaš oglas: Ko imate ciljno občinstvo in določene cilje kampanje, lahko ustvarite vaš oglas. Instagram omogoča objavo slikovnih oglasov, videov, karusel oglasov in Instagram zgodbe. Pri ustvarjanju oglasov je treba upoštevati cilje kampanje in vzporedno ustvariti vse slike in videoposnetke, ki jih boste uporabili.
- Nazadnje, objavite vaš oglas: Ko ste ustvarili vaš oglas, ga lahko objavite prek Facebook strani. Če ste v nastavitvah kampanje vklopili samodejno nastavitev, bo Facebook za vas opravil vse postopke, postavitev oglasov in izbor ciljnega občinstva. Lahko pa tudi sami ročno izberete, kje naj se prikaže vaš oglas.
Nasveti za Instagram oglaševanje
- S kombiniranjem vseh zgornjih korakov boste ustvarili učinkovite Instagram oglase. Če želite, da vaši oglasi resnično izstopajo, pa se lahko držite nekaterih naslednjih nasvetov:
- Ustvarite visokokakovostne fotografije in videoposnetke
- Uporabite jasna in privlačna besedila
- Bodite kratki, jedrnati in pozorni na detajle, kot so logotipi in barve vašega podjetja
- Redno merite učinkovitost vaših oglasov in prilagajajte, kjer je to potrebno.
Proračun za Instagram oglaševanje
Naslednji korak je določitev proračuna za oglaševanje. Cene se ali merijo na plačilo po kliku, ali pa po zakupljenem obdobju, ki se lahko razlikuje od nekaj dni do nekaj tednov. Najbolj pomembna stvar tukaj je, da niste prekomerno agresivni, saj boste tako zelo hitro zapravili svoj oglaševalski proračun brez pravega učinka. Smiselno je narediti več testnih kampanj in spremljati interakcije oz. stopnjo le-teh. Tako boste prepoznali, katera verzija oglasa in ciljne skupine je bolj učinkovita. V take je potem smiselno vložiti več sredstev.
Kot je omenjeno zgoraj, je Instagram bolj primeren za oglaševanje nekaterih vrst podjetij. Na Instagramu boste najbolj učinkoviti, če prodajate vizualno privlačne izdelke.
Ti vključujejo slike ali videe vaših izdelkov, pa tudi kulise in potovalne utrinke. Drugi primeri podjetij lahko tudi uspešno oglašujejo na Instagramu samo, če lahko svoje podjetje predstavijo na zanimiv, vizualni način. Če svoj izdelek ne morete predstaviti na vizualno privlačen način, se morda raje osredotočite na druge platforme.
Na Instagramu se praviloma hitreje oz. lažje prodajo izdelki, katerih cena je nižja (na primer 30 €). Ni pa nujno. Obstajajo mnoge blagovne znamke, ki so z oglaševanjem na Instagramu dokazale, da ta “pravila” ne držijo, če se marketinga na Instagramu lotimo pravilno in z razumevanjem, kaj je in kaj omogoča.
Pogosta vprašanja
Instagram ima več kot milijardo uporabnikov, kar pomeni, da se lahko vaša blagovna znamka pokaže široki množici. Poleg tega ima platforma Instagram ads, ki omogoča prilagojeno ciljanje vaše ciljne skupine. To pomeni, da lahko prilagodite oglas in kdo bo videl vaš oglas. Prav tako je lahko velika prednost oglaševanja na Instagramu vplivnost, ki jo lahko ima vaša znamka na ciljno občinstvo.
Instagram ads omogoča vrsto možnosti za ciljanje, kot so lokacija, starost, spol, zanimanja in še več. Poleg tega lahko vašo ciljno skupino definirate tudi s pomočjo objav in hashtagov, ki so povezani z vašo blagovno znamko. Zavedati se morate, da je način ciljanja, ki ga nudi Instagram, z nekaterimi dejavnostmi kompatibilen bolj, kot z drugimi.
Instagram ads omogoča različne vrste oglasov, kot so slike, videi, zgodbe in še več. Pri izbiri tipa oglasa je najbolje, da razmislimo o ciljni skupini in blagovni znamki. Splošno pravilo je, da so dobro oblikovani vizualni oglasi vedno učinkovitejši. Razmislite, kakšno vsebinmo ustvarjate in kako bi jo lahko na najbolj berljiv oz. privlačen način zapakirali v Instagram objavo.
Pri določanju proračuna za Instagram oglaševanje je treba upoštevati ciljno skupino in poslovne cilje. Začnite z nizkim proračunom in se postopoma premikajte navzgor, ko začnete dobivati rezultate. Smiselno je, da je proračun kompatibilen z velikostjo ciljne skupine.
Instagram ads omogoča spremljanje uspešnosti oglaševanja, kot so klik-through-rate (CTR), število všečkov, deleži in še več. Z analizo teh podatkov si lahko oglaševanje prilagodite in izboljšate uspešnost. Smiselno je, da si postavite cilje, ki so kompatibilni z oglaševanjem na omrežju kot je Instagram in jih merite tudi s pomočjo ostalih analitičnih orodij, kot je na primer Google Analytics.
Zaključek
Oglaševanje na Instagramu je učinkovit način, da svoje podjetje postavite na “socialni” zemljevid. Ko sledite tem korakom za ustrezno oglaševanje na Instagramu, lahko ciljate najprimernejšo ciljno publiko in dosegate odlične rezultate.
Uporabniki so danes prisotni na različnih napravah, lokacijah, v različnih aplikacijah in na različnih spletnih mestih. Zato o Instagram oglaševanju vsekakor ne smemo razmišljati kot da je samo po sebi dovolj. Vsak oglaševalski kanal je namreč potrebno smiselno umestiti v širši nabor marketinških aktivnosti. Le tako lahko tudi na Instagramu dosežemo dobre rezultate in hkrati z njegovo pomočjo dosežemo dobre rezultate tudi v drugih oglaševalskih kanalih in platformah.
Stopite v stik z nami, če potrebujete pomoč pri zasnovi in izvedbi kampanj v digitalnem marketingu.
Vsebino s pomočjo umetne inteligence zagotavlja podjetje Miklavčič marketing d.o.o.