Facebook Oglaševanje Cena

Facebook Oglaševanje Cena

Kako je sestavljena cena za oglaševanje na Facebooku, koliko stane klik na Facebooku, koliko stane všeček objave in koliko všeček strani. koliko plačate Facebooku in koliko agenciji. Preberi!

Če oglašujete ali nameravate oglaševati  na Facebooku preko agencije, potem znesek, cena za Facebook oglaševanje sestoji iz stroškov, ki so cena klikov oz. prikazov vaših oglasov na Facebooku in jih plačujete (vi ali vaša agencija) Facebooku in cene oz. provizije agencije, ki je ponavadi med 20% in 5% od proračuna, ki ga na mesečni ravni za Facebook namenjate. Če plačujete 1000 € na mesec za oglaševanje na Facebooku, potem je cena agencije med 100 € in 200 €. Vsaj tako računajo tuje agencije. Z višjim proračunom pa znesek provizije praviloma pada.

Koliko stane oglaševanje na Facebooku

Povprečna cena Facebook oglaševanja v 2015 v ZDA

  • Cena klika: 0,64 $
  • Cena za 1000 prikazov: 7,29 €
  • Povprečni CTR: 1,5 %
  • Cena za namestitev aplikacije: 3,85 $

Vir: expandedramblings.com

Za Slovenijo so cene nižje.

facebook-oglasevanje-cenaFacebook oglaševanje in cene klikov

Cena za Facebook oglaševanje (stroški) se lahko določa na različne načine. Cena klika na spletno stran na Facebooku stane med 0,1 € in 0,5 € povečini, v nekaterih primerih pa je cena klika na Facebooku tudi višja. Vse je namreč odvisno od relevantnosti oglasa. Od tega, kako zanimiv je vaš oglas za tiste, ki jim ga prikazujete.

Na Facebooku lahko oglašujete tudi z namenom pridobivanja všečkov strani. Zneski za všečke so v grobem med 0,2 € in 3 € za posamezen všeček strani.

Oglašujete lahko tudi določeno objavo na časovnici. V tem primeru imate možnost plačevati za “post engagement” za dejavnost na podlagi objave, spet cene nihajo, začnejo pa se povečini nekje pri 0,3 €.

Lahko se omenjenim možnostim preprosto izognete in plačujete za 1000 prikazov, kaj boste iz njih potegnili, pa je na vas. Čeprav Facebook vse preračunava na osnoovi CPM (cost per mille) in CTR (razmerje med prikazi in kliki) zato bistvene razlike verjetno ne bo.

Privlačno pri Facebook oglaševanju je to, da za objavo, ki ste jo dodali na časovnico, lahko namenite npr. le 20 € in jo nekaj dni pospešeno prikazujete občinstvu, ki ste ga določili. Tako pridobite “engagement” oz. dejavnost uporabnikov, da vašo objavo preberejo, kliknejo “like”, jo delijo s svojimi prijatelji ipd.

Preberite si tudi, kako in zakaj oglaševati na Facebooku

Kakšne so možnosti Facebook oglaševanja

Kaj ponuja Facebook oglaševanje in kako deluje

Preglej možnosti oglaševanja na Facebooku in kako deluje Facebook oglaševanje. Preveri cene različnih pristopov k Facebook oglaševanju in zahtevaj ponudbo.