Želite doseči nove stranke in razširiti svoje poslovanje? Če je tako, je izkoriščanje moči oglaševanja v družabnih omrežjih morda to, kar potrebujete! Oglaševanje v družabnih omrežjih hitro postaja eden najučinkovitejših in stroškovno najugodnejših načinov trženja izdelkov ali storitev. Z izkoriščanjem tradicionalno organskih mrežnih učinkov, ki jih imajo ljudje s svojimi prijatelji in družino, lahko podjetja […]
Za koga je Instagram oglaševanje najbolj primerno
Oglaševanje na Instagramu se je v zadnjih petih letih močno razširilo in hitro postaja pomembno orodje za podjetja, s katerim lahko dosežejo potencialne stranke. Z 11 milijoni mesečno aktivnih oglaševalcev je oglaševanje na Instagramu lahko učinkovit način za navezovanje stikov s ciljnim občinstvom, hkrati pa prinaša oprijemljive rezultate in konverzije. Kdo bi torej moral uporabljati […]
4 nasveti za učinkovitejše Facebook oglaševanje
Vas zanima, kako povečati doseg svoje blagovne znamke in pridobiti več potencialnih strank z oglaševanjem na Facebooku? Če je tako, niste sami! Na platformi je več kot 6 milijonov aktivnih oglaševalcev, pri čemer podjetja vseh velikosti prepoznavajo možnosti za povečanje svoje prepoznavnosti. Vendar pa je težko vedeti, kje začeti, da bodo vaše kampanje čim bolj […]
Google prikazno oglaševanje – prednosti uporabe Google prikaznih oglasov
Ste podjetje, ki si želi večje spletne prepoznavnosti in konverzij? Če je odgovor pritrdilen, so lahko oglasi za prikaz na Googlu odlična rešitev. Z dostopom do več kot 2 milijona spletnih mest v obsežnem omrežju oglaševanje z Googlovimi prikaznimi oglasi eksponentno poveča doseg vašega potencialnega občinstva. Ne le, da vam lahko pomaga hitro povečati prepoznavnost […]
Google oglaševanje – Kaj je google oglaševanje in za koga je primerno
Če ste podjetje, ki išče učinkovit način za doseganje novih strank, je oglaševanje v Googlu morda to, kar potrebujete. Zasnovano je tako, da podjetjem pomaga ciljno usmerjati določeno občinstvo, da bi povečala prepoznavnost, spodbudila promet na spletnem mestu in povečala prodajo. S pravim pristopom lahko oglaševanje Google postane močno orodje v vašem marketinškem arzenalu – […]
Kakšna je dobra spletna vsebina
Kakšna je dobra spletna vsebina in katere so glavne lastnosti dobre spletne vsebine? Pisanje dobre spletne vsebine je izbira. Lahko si vzamete čas za delo, ki sta potrebna za ustvarjanje odlične vsebine in oblikovanje uspešne blagovne znamke. Lahko pa se odločite za lažjo pot in napišete slabo vsebino – pot, ki vas na koncu ne […]
Spletna Analitika – Vse kar morate vedeti
Za spremljanje dogajanja in vedenja uporabnikov na spletni strani Google nudi široko paleto rešitev. Te omogočajo, da merimo praktično vse, kar nas lahko zanima. Od števila obiskovalcev, njihovega vedenja, do virov prometa in količine vrednosti nakupov. Google analitika, ki jo imamo na voljo je za večino vse, kar potrebujejo. Poglejmo si katera orodja za spletno […]
Google Optimizacija ali Google oglaševanje – Kaj se splača bolj?
Namen tega članka je razjasniti, da Google oglaševanje in Google optimizacija nista ista stvar. Leta 2018 namreč še vedno več kot 50% uporabnikov ne razlikuje med plačanimi in organskimi rezultati v Googlu. Ker so med njimi pogosto tudi naše potencialne stranke, bomo pojasnili v čem se rezultati razlikujejo med seboj iz vidika uporabnika Google in […]
Oglaševanje iger na srečo
Oglaševanje iger na srečo je promocija igralništva, s strani kazinojev, igralnic, loterije, stavnic ali drugih organizacij , ki ponujajo možnost vplačila stav. Običajno se izvaja prek različnih medijev ali prek sponzoriranih dogodkov(s športnimi dogodki ali ljudmi). Čeprav oglaševanje iger na srečo ni tako zelo regulirano kot oglaševanje tobaka in oglaševanje alkohola, pa v številnih državah obstajajo […]