Kakšna je dobra spletna vsebina

Kakšna je dobra spletna vsebina

Kakšna je dobra spletna vsebina in katere so glavne lastnosti dobre spletne vsebine?

Pisanje dobre spletne vsebine je izbira. Lahko si vzamete čas za delo, ki sta potrebna za ustvarjanje odlične vsebine in oblikovanje uspešne blagovne znamke. Lahko pa se odločite za lažjo pot in napišete slabo vsebino – pot, ki vas na koncu ne bo pripeljala nikamor. Posledica bo le izguba časa, energije in virov.

Pot za dober vsebinski marketing je jasna. Če želite izboljšati SEO uvrstitve, pridobiti promet in potencialne stranke, morate imeti na svojem blogu ali spletnem mestu veliko kakovostne vsebine.

Če pa pišete izvirno vsebino, vam bodo tudi iskalniki pomagali, da bo ta bolj izpostavljena. Google je na primer jasno povedal, da jim ni všeč in bo kaznoval spletna mesta s podvojeno vsebino.

Povedano drugače, Google želi nagraditi visokokakovostna spletna mesta z izvirno vsebino. Torej ne samo, da odlična vsebina izboljša spletno mesto, temveč tudi izboljša uvrstitev vašega spletnega mesta, kar lahko zelo pozitivno vpliva na vaše podjetje. Tudi Google namreč želi svojim uporabnikom zagotoviti relevantne rezultate.

Tako gre dobra vsebina in visoka uvrstitev z roko v roki.

Ne glede na to, zakaj imate spletno mesto, naj gre za posel ali hobi, je pomembno, da to storite pravilno. V tej objavi v blogu bomo ugotovili, kakšna je dobra vsebina.

Ustvarjajte originalno vsebino

Kot smo že omenili, izvirna vsebina dosega visoke uvrstitve. Pomembno je, da je vsebina, ki jo pišete vi, ali nekdo, ki ste ga najeli za pisanje člankov, originalna oz. izvirna. To pomeni, da je ne smete kopirati iz drugih strani, ali kombinirati različnih besedil skupaj, saj bo taka vsebina ostala kopija in nič več.

Originalna  vsebina prav tako pomeni, da je originalna oz. izvirna že sama ideja o vsebini. Tako ne kopirajte idej ali oblik in načinov, ki so jih ustvarili drugi.

Preberite si več o pisanju člankov

Osredotočite na ustvarjanje močnih naslovov

Dober naslov sproži zanimanje in vabi bralce.

80% ljudi bo prebralo vaše naslove in le 20% teh ljudi bo prebralo vsebino.

Zato je naslov tako pomemben kot sam članek ali objava. Vzemite si čas za naslove. Če je mogoče, jih naredite nekaj in izberite, kateri vam je najbolj všeč. Ne zanemarjajte jih. So prva stvar, ki jo ljudje preberejo, in so osnova, da se ljudje odločijo, ali želijo prebrati vaš članek ali ne.

Naj bo vaša vsebina uporabna oz. unovčljiva

Najboljša vsebina daje uporabniku občutek, kako podatke uporabiti. Uporabnikov ne degradira s tem, da jim pove, kaj naj naredijo, temveč jih spoštuje in jih spodbuja, da sami najbolje znajo uporabiti gradivo. Ko pišete svojo objavo, dajte uporabnikom nasvete o uporabi tega, kar jim ponujate. Velikokrat bo samo dobro pisanje o temi bralcem sprožilo nekaj idej.

Zakaj ljudje berejo literaturo? Da se učim in postanem boljši. Pomagajte bralcem narediti enako.

Bralcem zagotovite odgovore

Namen iskalnikov je, da zagotavljajo odgovore na vprašanja. Ko iščejo, želijo odgovor takoj. Naloga iskalnika pa je, da jim ta odgovor zagotovi čimprej, v čimbolj berljivi obliki. Ni dovolj, da je odgovor posredovan hitro. Berljivost je izrednega pomena. Uporabniki namreč nimajo volje brati oz. iskati informacije v gori teksta. Dobra vsebina je napisana tako, da kljub obsežnosti omogoča bralcu, da informacijo, ki jo išče najde hitro.

Katerikoli naslov knjige ali članka v bralcu lahko zbudi radovednost oz. vprašanje. Naloga avtorja pa je potem, da zagotovi odgovor in poteši radovednost.

Dodatno

Poleg omenjenega poskrbite tudi za to, da bodo vaše informacije točne in viri navedeni. Da bodo viri, ki jih navajate bralcu ponudili še več o temi, o kateri pišete. Vsebina mora biti privlačna, slike infografike, videi jo lahko močno obogatijo in poskrbijo, da se pri njej bralec zadrži dlje in jo preberejo več. Poleg tega pa bodite jedrnati. Čeprav je težko napisati dolg članek, je smiselno, da ga na koncu čimbolj skrčite, tako, da z manj besedami poveste več. Ko pa je vsebina že napisana in objavljena, pa spremljajte in posodabljajte članke.

Prispevek je prvotno objavljen na digitalni-marketing.si

Strokovnjak za digitalni marketing, Google Partner.
Stopite v stik in se posvetujte o možnostih optimizacije in oglaševanja.