Uspeh e-trgovine ne temelji le na tem, da ste prisotni na trgu, ko uporabnik išče izdelek. Ključ do dolgoročnega uspeha leži v tem, da proaktivno izobražujete svoje stranke in jih usmerjate skozi celoten nakupni proces, preden se sploh odločijo za nakup. To zahteva strateški pristop k oglaševanju in ustvarjanju vsebine, ki ne le privablja nove […]
Facebook Oglaševanje Cena
Facebook oglaševanje je eno izmed najbolj priljubljenih in učinkovitih orodij za digitalno trženje. Podjetjem omogoča, da z natančnim ciljanjem dosežejo svojo ciljno skupino, povečajo prepoznavnost blagovne znamke, spodbudijo promet na spletni strani ali povečajo prodajo. Toda eno od glavnih vprašanj, ki ga podjetja pogosto postavljajo, je: Koliko stane oglaševanje na Facebooku? Dejavniki, ki vplivajo na […]
Kaj je upsell, kaj je cross sell in kako pospešujeta prodajo
Optimizacija prodajnega procesa: Ključ do učinkovite prodaje s CRM sistemi in prodajnimi lijaki Pridobivanje novih kupcev je drag postopek, ki ne prinaša dolgoročnih koristi, če ti kupci niso primerno negovani skozi prodajni proces. Brez učinkovitega prodajnega procesa, ki sledi kupcem od njihovega prvega stika do morebitnega izgube zanimanja, je večji del sredstev, vloženih v oglaševanje, […]
Ne zanašajte se zgolj na všečke: Kako doseči prave cilje z oglaševanjem na Facebooku
Všečki na Facebooku so morda videti kot kazalnik uspeha, vendar sami po sebi ne zagotavljajo učinkovitosti oglaševanja. Če vaša oglasna kampanja ne vodi k doseganju konkretnih poslovnih ciljev, so všečki zgolj prazne številke, ki ne prinašajo resničnih rezultatov. Ključ do uspešnega Facebook oglaševanja je jasna opredelitev ciljev in prilagoditev strategije, da te cilje dejansko dosežete.
Kakšna je dobra spletna vsebina
Kakšna je dobra spletna vsebina in katere so glavne lastnosti dobre spletne vsebine? Pisanje dobre spletne vsebine je izbira. Lahko si vzamete čas za delo, ki sta potrebna za ustvarjanje odlične vsebine in oblikovanje uspešne blagovne znamke. Lahko pa se odločite za lažjo pot in napišete slabo vsebino – pot, ki vas na koncu ne […]
Spletna Analitika – Vse kar morate vedeti
Za spremljanje dogajanja in vedenja uporabnikov na spletni strani Google nudi široko paleto rešitev. Te omogočajo, da merimo praktično vse, kar nas lahko zanima. Od števila obiskovalcev, njihovega vedenja, do virov prometa in količine vrednosti nakupov. Google analitika, ki jo imamo na voljo je za večino vse, kar potrebujejo. Poglejmo si katera orodja za spletno […]
Google Optimizacija ali Google oglaševanje – Kaj se splača bolj?
Namen tega članka je razjasniti, da Google oglaševanje in Google optimizacija nista ista stvar. Leta 2018 namreč še vedno več kot 50% uporabnikov ne razlikuje med plačanimi in organskimi rezultati v Googlu. Ker so med njimi pogosto tudi naše potencialne stranke, bomo pojasnili v čem se rezultati razlikujejo med seboj iz vidika uporabnika Google in […]